یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم
سرخط خبرها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ حمایت از صلح در منطقه است

  • کد خبر: ۱۶۵۹۲۰
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ حمایت از صلح در منطقه است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: پیام رونمایی از موشک خرمشهر ۴ برای دوستان ما کمک به صلح و ثبات در منطقه و حمایت همه‌جانبه از دوستان و کشورهایی است که در مسیر مبارزه با نظام سلطه هستند و مواضع آگاهانه و صلح‌طلبانه دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر محمدرضا آشتیانی در مراسم رونمایی از موشک راهبردی برد بلند و نقطه‌زن خرمشهر ۴ (خیبر) اظهار کرد: ما در دفاع از کشور و دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مصمم هستیم در و به دشمن این را نشان دادیم که به هیچ وجه نمی‌تواند جوانان ما را از مسیر پیشرفت و رشد و تعالی باز دارد.  

وی با اشاره به رونمایی از این موشک راهبردی، افزود: پیام این اقدام برای دوستان ما کمک به صلح و ثبات در منطقه و حمایت همه جانبه از دوستان ما و کشور‌هایی که در مسیر مبارزه با نظام سلطه هستند و مواضع آگاهانه و صلح طلبانه دارند.

وزیر دفاع یادآور شد: ما در حوزه‌های مختلف موشکی و پهپاد‌های که می‌تواند نیرو‌های مسلح را تجهیز کند با توجه به نوع تهدیداتی که متصور است گام برمی داریم.

امیر آشتیانی تاکید کرد: این رونمایی‌ها در آینده ادامه خواهد داشت و مردم ما شاهد پیشرفت‌های فرزندانشان در وزارت دفاع خواهند بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های موشک خرمشهر اظهار کرد: این موشک ثمره تلاش شبانه‌روزی چند سال دانشمندان ما در سازمان صنایع هوافضاست. از ویژگی‌های این موشک رادارگریزی و عبور از پدافند هوایی دشمن است، زیرا سطح مقطع راداری کمی دارد.

وزیر دفاع ادامه داد: برد این موشک ۲۰۰۰ کیلومتر است با یک سر جنگی که قدرت انتحاری بسیار بالایی دارد و از قابلیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند از سرجنگی‌های متنوعی استفاده و متناسب با مأموریت‌ها سرجنگی مورد نظر را حمل کند.

آشتیانی با بیان اینکه آماده‌سازی این موشک در کمترین زمان یکی از ویژگی‌های این موشک است، یادآور شد: موشک بالستیک خرمشهر ۴ می‌تواند به سرعت آماده عملیات شود.  

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->